میز فوتبال دستی در شیراز

میز فوتبال دستی در شیراز

 

 

فوتبال دستی یکی دیگر از بازی های پر طرفدار در میان کودکان و حتی بزرگسالان است و به همین دلیل نیز یکه سازان به ارائه خدمات تولید، خرید و فروش میز فوتبال دستی در شیراز پرداخته است.

فوتبال دستی ورزشی است که روی یک میز و توسط آدمک هایی که به این میز وصل شده اند، انجام می گیرد. ابعاد میز فوتبال دستی در شیراز معمولا بین 120 در 70 سانتیمتر بوده و هشت ردیف با آدمک ها روی آن قرار گرفته است. این بازی توسط دو تا چهار نفر انجام می شود.

روش بازی فوتبال دستی نیز همانند فوتبال است که باید به دروازه تیم حریف حمله کرده و با وارد کردن توپ به درون آن امتیاز کسب کنید. فوتبال دستی به طور حرفه ای و در مسابقات را  در 5 زمان 15 دقیقه ای بازی می کنند و بین هر نیمه نیز 5 دقیقه استراحت انجام می گردد. در نهایت تیمی که 3 نیمه از 5 نیمه را ببرد، بنده بازی محسوب می شود.

 

فوتبال دستی یکه سازان

 

خرید میز فوتبال دستی در شیراز

اگر قصد خرید میز فوتبال دستی در شیراز را دارید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که میز فوتبال دستی در شیراز انواع مختلفی دارد. مثلا انواع میز فوتبال دستی در شیراز را می توان به ایستاده، نشسته، حرفه ای، خانگی، تاشو، چرخدار و ژتون خور تقسیم بندی کرد. اینکه کدام یک از انواع میز فوتبال دستی برای خرید مناسب تر است، بستگی به سن افراد و فضای قرارگیری آن دارد.

از جمله موارد دیگر که برای خرید میز فوتبال دستی در شیراز باید مد نظر قرار داد شامل قابلیت تنظیم ارتفاع در مدل ایستاده، ابعاد، جنس، کیفیت خطوط صفحه بازی، نوع میله های بازی، کیفیت آدمک ها، تعداد دروازه بان ها و قیمت آن می باشد.

با خرید میز فوتبال دستی در شیراز از یکه سازان تمام خصوصیاتی که در بالا برشمردیم با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

فروش میز فوتبال دستی در شیراز

شاید نام های تورنادو، بنزینی، روبرتو اسپرت، تکبال و گارلاندو در رابطه با انواع میز فوتبال دستی در شیراز به گوشتان خورده باشد. این اسامی بیشتر در هنگام شرکت در مسابقات حرفه ای فوتبال دستی شنیده می شود که ممکن است مسابقات با یکی از این انواع میز فوتبال دستی ها انجام شود که تفاوت خاصی در آنها از نظر عملکرد دیده نمی شود و شاید فقط در قوانین بازی با یکدیگر متفاوت باشند.

فروش میز فوتبال دستی در شیراز در انواع مدل ها از دیگر خدمات یکه سازان می باشد که به این منظور می توانید با ما در تماس باشید.

 

قیمت میز فوتبال دستی در شیراز

 همانطور که می دانید قیمت میز فوتبال دستی در شیراز به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع، جنس، ابعاد و ... بستگی دارد. بنابراین برای اطلاع از قیمت میز فوتبال دستی در شیراز با ویژگی های مد نظرتان از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در رابطه با قیمت میز فوتبال دستی در شیراز با شماره 09024030211  تماس بگیرید.

قانون فوتبال برای مبتدیان

1- هدف از بازی فوتبال

اولین و ابتدایی ترین قانون فوتبال، درک هدف بازی است. هدف اصلی بازی فوتبال، به ثمر رساندن گل های بیشتر به دروازه ی تیم حریف است.

2- تجهیزات فوتبال

تمام بازیکنان فوتبال، باید از تجهیزات و وسایل مناسب این بازی استفاده کنند. وسایل مورد نیاز فوتبال شامل یک پیراهن، کفش، شلوارک و جوراب ساق بلند و ساق بند فوتبال می باشد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.