خودرو بر در تهران

خودرو بر در تهران

 

 

شرکت خودرو بر در تهران پیشگامان رخش پارسیان با با سابقه ای طولانی و با دارا بودن کادر حرفه ای و مجرب در زمینه حمل و جابجایی انواع خودرو و خودرو بر در تهران و سایر استان ها فعالیت دارد. شرکت پیشگامان رخش پارسیان، خودرو بر در تهران ، مفتخر است که با تیم حرفه ای خود به خدمت رسانی به هموطنان عزیز در تمام نقاط کشور با کیفیت و قیمت مناسب همت گمارده است.

 

خودرو بر در تهران

 

خودرو بر تهران

شرکت خودرو بر تهران پیشگامان رخش پارسیان تمام خدمات خود را برای اطمینان خاطر مشتریان خود به صورت قانونی و همراه با بیمه و بارنامه رسمی به انجام می رساند. بیمه یکی از مسائل مهم برای شرکت های خودرو بر در تهران می باشد. بیمه می تواند خسارات احتمالی ناشی از تصادف ، آتش سوزی ، وازگون شدن و ... را برای خودرو بر در تهران پوشش داده و جبران نماید. بارنامه رسمی نیز به منظور درج اطلاعاتی از قبیل اطلاعات مالی ، اطلاعات راننده ، اطلاعات کامیون ، اطلاعات فرستنده و گیرنده و هزینه ها تنظیم می گردد.

 

انواع خودرو بر در تهران

خودرو بر در تهران از نظر ظرفیت به دو نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از خودرو بر تکی و تریلی خودرو بر. خودرو بر تکی کوچک است و ظرفیت کمی دارد و مناسب برای حمل یک خودرو به صورت تکی بوده در حالی که تریلی خودرو بر بزرگ تر از خودرو بر تکی می باشد و ظرفیت آن نیز بیشتر و در نتیجه مناسب برای حمل چندین خودرو است. تریلی خودرو بر در تهران نیز خود به دو نوع 6 تایی و 8 تایی موجود می باشد.

شرکت پیشگامان رخش پارسیان، با دارار بودن انواع خودرو بر ها خدمات خودرو بر در تهران را چه به صورت تکی و چه به صورت چندتایی در سریع ترین زمان ممکن به انجام خواهد رساند.

 

 

برای حمل خودروی خود با بهترین خودرو بر در تهران با ما تماس بگیرید.

 

۰۹۱۲۵۵۲۲۹۶۷

 
 

خودروبر در تهران ، خودروبر تهران ، کفی خودرو بر در تهران ، کفی خودروبر در تهران ، کفی خودرو بر تهران ، کفی خودرو خودروبر تهران ، خودرو بر در غرب تهران ، خودروبر در غرب تهران ، خودرو بر غرب تهران ، خودروبر غرب تهران ، خودرو بر کفی در تهران ، خودرو بر کفی تهران ، خودروبر کفی در تهران ، خودروبر کفی در تهران

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.